DIGITAL ART

Am o pasiune, desenul şi pictura (pe lângă altele la fel de nobile – vedeţi postările mele din toate categoriile). Am descoperit un program PicsArt pe care îl folosesc de câteva luni. Astăzi căutam ceva pe tabletă şi dintr-o dată mi-a sărit în ochi SketchGuru şi PaintJoy, două programe pe care le-am instalat să mă uit ce fac. Nu au pagină de prezentare dar pentru ce am vrut eu sunt… excelente!

Wow, superb, exact ce-mi trebuia când aştept în aeroport sau în tren prin peregrinările mele de business. M-am jucat cu SketchGuru şi eram fericită ca un copil că în sfârşit nu mai trebuie să car în bagajul de mână caietul de schiţe şi creioanele. Am acum cu ce să-mi fac schiţele rapide, am pe ce improviza, am pe ce să-mi fac rapid notiţele inspirate de imaginile şi de personajele întâlnite.

Iată de a ieşit aşa,la prima mână: Primul desen făcut a fost copacul luminos (Light tree), al doilea a bambusul (Bamboo).
Light treeBamboo 
După ce le-am încărcat pe PicsArt le-am pus şi pe Twitter şi… surpriză: site-ul PicsArt de pe Twitter mi l-a pus pe un site de pe web: (daţi click pe imaginea de mai jos). Thanks PicsArt.
PicsArt

No comments:

Post a Comment

Search This Blog