RECYCLE WITH CROCHET AND RIBBON EMBROIDERY

Am o pereche de blugi, genul sport, cu elastic sus în loc de betelie şi fermoar. Sunt super, subţiri, foarte buni pentru vară. Dar i-am pătat cu cerneală de la cartuşul de la imprimantă. Aşa că m-am gândit să-i dau de pomană pentru cei care lucrează câmpul. Apoi m-am răzgândit şi am hotărât să fac un fel de broderie de mână pe toate petele de pe pantaloni. Pentru că nu ştiam cum se face exact broderia, m-am documentat temeinic şi i-am brodat manual cu o aţă turcoise, bobină mercerizată Anchor. Aici sunt câteva cusături de broderie http://goo.gl/Hb3OC. A mers relativ foarte rapid, cu toate că petele de cerneală de imprimantă erau extrem de mici unele şi chiar foarte împrăştiate. Aşa ceva a ieşit:
recycle with crochetrecycle with crochet
I-am purtat un an aşa, cu broderia de mână, dar m-am plictisit şi m-am gândit să-i “reciclez” sau mai bine spus, să-i înnobilez cu ceva. Aşa că m-am gândit la broderia cu panglică (ribbon embroidery) drept pentru care am început lungul şir al brodării cu această tehnică extraordinară, pe un crac al pantalonului.
recycle with crochetrecycle with crochet
recycle with crochetrecycle with crochet
M-am cam chinuit pentru că nu aveam un ac de brodat cu panglică. În România chiar nu găseşti în nici o mercerie aşa ceva. Se găsesc doar ace pentru goblen, cele puţin mai boante şi cu ureche mare. Dar de brodat sau de tatting… multe vânzătoare nici nu ştiu cum arată. Sunt extrem de lungi, subţiri, cu vârful ca acele obişnuite de cusut dar cu ureche mare, pentru ca să poată trece panglica. Aşa că până am să găsesc un ac cu care să cos mai rapid şi să nu mă chinui să trag panglica prin ea şi prin material, m-am uitat la celălalt crac al pantalonului şi am hotărât să-l reciclez cu nişte frunze şi flori croşetate pe care le-am lucrat separat din aţă de poliester colorată şi pe care le-am cusut de material. Mai am de cusut, nu am terminat. Dar le-am pus pe toate în poziţia finală.
recycle with crochetrecycle with crochetrecycle with crochet
recycle with crochetrecycle with crochetrecycle with crochet
recycle with crochetrecycle with crochet
recycle with crochetrecycle with crochet
După ce îi termin, o să vă arăt ce a ieşit.





No comments:

Post a Comment

Search This Blog